U gebruikt een verouderde browser. Wij raden u aan een upgrade van uw browser uit te voeren naar de meest recente versie.

 

KLACHTEN;

Waar mensen werken gaat er wel eens iets fout. Dat kan ook bij de opvang van de gastouder gebeuren die aangesloten zijn bij Tamara’s Gastouderbureau. Maar kan ook bij de diensten van het gastouderbureau gebeuren. Tamara's doet haar uiterste best om de bemiddeling en begeleiding van en tussen gast- en vraagouders zo goed mogelijk te laten verlopen. Hierbij worden de wensen van zowel de gast- als vraagouders zo goed mogelijk in kaart gebracht. Toch kan het gebeuren dat er een verschil van mening ontstaat tussen gastouders en Tamara’s gastouderbureau, vraagouders en Tamara’s gastouderbureau of tussen gast- en vraagouders onderling over de bemiddeling en begeleiding in de opvang. Er is een klachtenreglement ingesteld die bedoeld is om de klachten zo snel mogelijk naar uw tevredenheid op te lossen. De klachtenreglement van Tamara's gastouderbureau is op aanvraag beschikbaar.

Dus als er een situatie ontstaat waarin er sprake is van een klacht bevelen wij aan om de klacht eerst te bespreken met degene tegen wie de klacht zich richt. Wellicht kan in een gesprek dan tot een oplossing worden gekomen. Als er sprake is van een verschil van mening tussen een gastouder en vraagouder kan altijd de hulp van de bemiddelingsmedewerkster van Tamara’s worden ingeroepen. Er wordt dan op zeer korte termijn een gesprek gepland.

Als praten met degene tegen wie de klacht zich richt niet (meer) lukt dan kan een klacht worden ingediend bij de externe klachtencommissie. Tamara´s gastouderbureau is aangesloten bij Geschillencommissie Kinderopvang.

 

Klachtenreglement Tamara's januari 2018

 

Klachtenvrijbrief Klachtencommissie 2014

Klachtenvrijbrief Klachtenkamer 2014

 

Klachtenvrijbrief Klachtencommissie 2015

Klachtenvrijbrief Klachtenkamer 2015

 

Certificaat Geschillencommissie 2016

Certificaat Geschillencommissie 2017 

Certificaat Geschillencommissie 2018